söndag 13 maj 2007

Känner mig som VIP kund hos Monster.se

Jag har nyligen börjat använda Monster.se som ett komplement i vår egen rekrytering av säljare. Jag är imponerad över hur de har tagit hand om mig som ny kund. Monster är en webb baserad rekryteringstjänst och direkt när jag hade registrerat mig som kund så tog en person från Monster kontakt med mig och undrade om jag behövde hjälp.

Efter några dagar fick jag ett mail från en person som är min personliga kontakt om jag har frågor. De har tom med ringt mig och stämt av om tjänsten fungerar bra och om jag är nöjd.

Jag hade en förväntan om att inte höra av någon personligen då jag reggade mig som kund. Den behandling jag har fått är verkligen imponerande. Då Monster troligtvis har en stor mängd kunder tyder deras beteende på en tydlig kundprocess. De har satt upp affärsregler för hur de ska ta hand om mig som ny kund.

Det ska bli spännande att se om de även har processer för att ta hand om gamla kunder. Jag återkommer kring Monster när jag har fått mer erfarenhet.

God natt
Mats

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid roligt att läsa om positiva kundupplevelser.

Egentligen borde alla förstå vid det här laget att det är kunden som betalar lönen..